Lördag = pluggdag

Inte ofta som helgdagarna blir "hel-pluggdagar" men i söndags var en sån dag, å idag blir det ytterligare en. Ska ta tag i en hel del med uppsatsen....önskade bara att handledaren hört av sig om det jag skickat. Har jag inget hört av henne på måndag så skickar jag iväg samma mail igen, nån gång borde jag ju få svar. Sen är det analys som gäller för hela slanten =( Men det är ju bara att kämpa på, annars när jag inte målet....

Nu ska jag ta mig en sväng med vovvarna, R är redan iväg. Jag tog lite sovmorron, var inte så där särsklt sugen att gå upp när R väckte mig klockan 6...Fast han kom iväg förrän strax efter 7, kändes skönt att få ligga kvar =) Men som sagt, nu är det bara att köra igång, vovvarna går här o väntar å mitt skolarbete lär inte sköta sig själv...Har dessutom skickat iväg några förfrågningar om böckerna till denna kurs, skulle ju skriva nåe till nästa vecka så då underlättar böcker (fast det var bara en bok till nästa vecka)....Plugg, plugg, plugg!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0