Kallt, kallare, kallast

Denna kyla går mig på nerverna!! Å R har en oootrolig tur som slipper gå ut, han får ju inte bli kall om kinden igen =( Så det blir jag som får springa med dessa vovvar....En sak om han gör tokigheter som han drabbas av, men när jag blir lidande - ja då kommer det kosta (ska bara komma på nåe bra att ha oxå) =)

För övrigt har vi städat o fixat där nere i gamla affärslokalen. Skönt för A att slippa skämmas för kompisarna om hur det ser ut. Blir gärna ett ställe att lägga alla bra-ha-saker, samt använda det som målningsrum/snickarrum/arbetsrum....Men vi har huuuur mycke som helst kvar att göra där nere....

Jobbat lite uppsats, men kommer jobba desto mera imorron. Går väl upp med R som vanligt, trots att jag inte behöver. Vet med mig själv att går jag inte upp då, så ligger jag gärna läääänge läääänge å så blir inge gjort istället.

Ne nu har vi sagt att vi ska belöna oss med pizza...
Ha det bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0