Internet, igen!

Får passa på att skriva här när internet funkar....det har en egen vilja =)
Har fixat o grejat här hemma, med skolarbete o hushållssysslor. Känns skönt att få undan en del fast mer ansträngning i områdena behövs. Men jag gick upp med R idag, så jag har hållt igång sen 6 i morse, kommer kännas skönt när kvällen kommer o jag med gott samvete kan slappa.

För övrigt finns inte så mycke att berätta, inte vad jag kan komma på iallafall. Vänta in A för att se när han ska bli hämtad efter två dars lan. Han tycker nog det varit underbart att få spela då vi först var borta en vecka, sen har inte internet funkat så mycke så han tycker det är värt att ge sig in i spelets värld.

Nu ska jag ta o ringa Telia, sen ska jag sätta lite fart med allt annat. Ved ska hämtas o vovvar kissas bland annat =)
Ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0