Ingen vilodag

Fast enligt gammalt är ju söndan veckans vilodag....
Vi gick upp (ganska tidigt), åt frukost o jag tog en sväng med vovvarna o A fick fixa in ved....R han har tur han som slipper utearbetet.....Sen for vi iväg för att lämna A hos sin pappa, för lite traktorskruvande...å vi tog lite fika.

När vi kom hem igen, så gick vi ner i affärslokalen o städade...till R:s stora besvikelse. Han hade räknat med en slappardag, men se det fick han inte. Nu har vi fixat där i cirka en timme o golvet är blött så nu väntar vi en stund så ska vi ner o plocka igen (när golvet torkat)....R hamnade framför datorn - Blocket är den stooora attraktionen =) Själv ska jag sätta mig med uppsatsen. Kom på att det är handledning i veckan så jag lär få ordning på det som ska skickas till henne så jag kan få ett omdöme =)

Om nån timme ska vi baka sockerkaka, för sen ska vi fylla bilen med skräp som ska kastas o åka iväg å dumpa det, för att sen fika hos R:s dotter o pojkvän =)

Å så är dan slut igen...att tiden ska gå sååå fort hela tin. Men veckan som kommer, när alla mina kursare ska opponera/opponeras ska jag sitta här i min ensamhet o bara skriva....men det går mot sitt slut. Ska gå upp med uppsatsen den 12/2 o för att det inte ska bli så, så ska nåe väldigt allvarligt hända...

Ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0