Huvudvärk

Allt detta har gett mig en otrolig huvudvärk!! Började i söndags kväll, lagom när jag skulle lägga mig å den har fortfarande inte gett sig...men det är inte migrän, å jag har heller inte tid att att lägga mig i hopp om att det ger sig =(

Nu är det dax för vovvarna, sen ska jag sätta mig med en bok o skriva, samt skicka iväg en del till handledaren samt ytterligare en person =) Sen är det bara att hoppas på att det blir nåe vettigt sagt av det....

Ska hämta min tenta sen, som återigen blev ett U å enligt de andra som överklagat viker läraren sig inte. Har dock inte sett vad jag brustit i, men blir mest irriterad på läraren....det hon tycker - så är det!!! Inte mycke man kan göra som liten student...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0