Hm!

Försa vad dagen har att erbjuda. Ska iväg tidigt o prata om min uppsats, har förberett med att dra ut den utifall den andre inte gjort det =) Lite krångel har jag mött på i uppsatsarbetet, men hoppas att det kan lösa sig under dagen annars kan det ställa till lite problem med att få det färdigt till den 5:e som är inlämningsdag.

För övrigt lovade jag att hämta R sen när han slutar. Behöver linsvätska, bli av med lite sopor samt så skulle R ha med sig två STORA saker hem (som han inte kan ta på  bussen), vilket gjorde att han vill jag skulle åka förbi under dagen för att hämta....men kan slå ihop lite saker å göra allt på en gång....

Nu är det frukostdax, sen är det bara att ta itu med allt som dagen har att erbjuda =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0