Gårdagen

Det var ganska hektiskt. Satte fart på morronen o gjorde allt som man måste, å ut med hundar i snöoväder =( Sen bar det av mot stan å jag hjälpte mamma att städa. Under tiden ringer de om jobb - å javisst det går bra - vilket resulterar i att när jag anser att sista stund är kommer måste jag skynda mig hem, duscha å sen åka till jobbet. A fick ta hundarna på promenad för det hann jag inte...Sen var det jobb till 21. När jag kom hem insåg jag att det var MASSOR av snö på gården så jag skottade...Sen kunde jag ta kväller o hade då varit i farten från halv sju på morronen till halv tio på kvällen. Ingen lugn stund igår inte....

Idag ska jag plugga på förmiddan. Sen hoppas jag på lite bättre väder än igår så ska jag åka tii universitetet på föreläsning hela eftermiddan - ända till 17.00. Usch för att ha sån tid. Tycker bättre om 8-12 (även om det oxå är tungt), än som nu mellan 13-17...Inte så mycke att välja på =)

Nu ska jag ut med vovvarna å se hur mycke snö som har kommit i våra spår. Kanke behöver göra helt nya, vilket jag fasar för.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0