Funkar?

Tur jag har en snäll svåger, för annars hade vi nog inte fått igång telefon o internet =) Får väl ta sänt istället för städningen som tack för barnvakten, haha =) Tror nog det löser sig i slutänden...

Har pluggat under förmiddan å haft avbrott nu för lite mat samt installation...å så gos med goaste L =D Nu är det åter in i skrivandets värld. Ska skriva färdigt det jag höll på med när jag tog "lunchrast", sen ska jag kika på alla de böckerna jag lånade igår. Få färdigt de delarna, samt det vi har tills imorron vore skönt om jag hann idag. Tror dock inte jag hinner allt, men det fixar sig inte av sig självt så det finns kvar i sånna fall..

Borde hinna städa lite oxå, av nån orsak fixar inte sånt sig självt heller. Ska inte klaga för R städade o gjorde jättefint här för en vecka sen ungefär, men med tre vovvar så behövs det städas ofta...Men nu i första hand så är det toan nere samt tvättstugan som skulle behövas städas. Textiler ger mycke damm =(

Jo just det, måste komma ihåg att åka iväg om trekvart. Hade jag glömt! Tror inte A blir så glad om jag glömmer bort honom....


Kommentarer
lillasyster

äsch onåring tycker om att man ger dom lite space:P

2010-01-26 @ 13:04:46
URL: http://poopie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0