Förbannad!

Kan inte säga annat då jag fått ett mail sent igårkväll av min handledare, där hon förklarar att vi inte kan ses på grund av dubbelbokning. Varför kan hon inte ändra det andra, vi bokade ju in vårt möte före jul??? Hoppas att det är en engångsgrej för jag vill inte att det ska krångla nu igen, nu när det funkar. Vill bli klar, gå upp med den som planerat o få den godkänd. Jaja, ilskan ger sig väl.....

För övrigt är det kallt, frusen är jag. Ska ut med vovvarna nu å sen måste jag hämta ved =( DET kommer vara kallt, trist o mörkt....Men det blir skönt här inne sen när jag tänder i kaminen. Kollade på vår elförbrukning igår o den har aldrig varit så hög som nu, men inte så konstigt med tanke på den lååångdragna kylan. Den skulle ju ge sig i söndags..å nu hörde jag att det skulle vända idag. Det behöver inte bli vår, snön behöver inte smälta...men kanske max -5 vissa dagar räcker, inte -20 i en månad =(

Ne nu är det dax att sätta fart - skriva, skriva, skriva är det som gäller i dag (oxå) =D
Ha en bra dag!!


Kommentarer
Lillasyster

Ahaa attans bananer då

2010-01-12 @ 11:36:10
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0