En heldag

När det är fredag borde det vara förbjudet att ha föreläsning redan klockan 8 på morronen. Intressant, visst, men tiden är aningens jobbig att försöka koncentrera sig vid den tiden på morronen =( Efter föreläsningen hade vi gruppande....jo det var oxå en upplevelse, men vi kan nog jämka ihop oss, så omaka var vi inte (fast vi fick inte nåe vettigt uträttat idag), sen hade vi seminarie. Å jag fick lotten att säga till läraren att vi inte hade nån fråga att ta upp...

Sen hade jag en hel del annat som skulle göras, med skolarbeten...å nu har jag lagom kommit hem, gått en sväng med en vovve (A fick ta tjejerna), satt mig här å vill snart ta kväller. Bara det att jag ska hjälpa A med nåe till WOW, ja det blir intresant att se hur vi reder ut det. Sen ska han skjutsas på lan...den andre sonen som ska komma idag tror jag inte kommer, antar det är krogen som gäller för honom.

Så det blir gubben å jag som ska vara hemma. Jag hoppas på en bra film på tv:n så ska jag kosta på mig en slapparkväll. Har haft en bra bit över 40 timmars studietid denna vecka så lite latande vill jag ha. R måste fixa bilen imorron (hoppas bara det tar en dag) å då kan jag plugga igen, när jag ändå är själv hemma...

Så ha en underbar kväll allihopa!!!


Kommentarer
Inger med flock

Hallå där nu kan du inte plugga hela tiden!

Aqva-Bike på måndag klockan 19.30........du måste roa dig med oss lite!

2010-01-22 @ 17:17:50
URL: http://olsen.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0