Det här med vilodag...

Det blev vår städardag. Åkte redan vid halv tio o kom nyss hem, men nu är det färdigt =) Tänk att det alltid tar längre tid än vad man tänkt, men sen att det finns skit på ställen man inte tror (eller förstår hur det kan vara smuts där överhuvudtaget)...

Nu är det bara det egna hemmet som skulle behöva sig en omgång, men det blir absolut inte idag. Nu är det färdigstädat för min del den här veckan. Tror jag ska lura R o kika på nån film o bara lata oss en stund nu. Det tycker jag vi gjort oss förtjänta av...

Sen är det ju dax att ladda inför en ny arbetsvecka, vilket kommer vara lagom kaotiskt för mig. Undrar varför allt händer samtidigt?? Det kvittar ju vad det än är så sker det samtidigt. Denna vecka består av en hel del jobb, måndag och fredag kväll samt lördag-söndag mellan 8-21...på det är det en hel del föreläsningar varav den på torsdag slutar 17.00...å så på onsdag ska jag prova yoga. Jisses, ja det kommer bli en upplevelse för sig =) Så är nästan veckan slut efter allt detta....

Ha en bra kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0