Dagen...

Kände mig såå hurtig imorse, full av energi....men jag undrar vart den tog vägen =) Syster var här med en go L, trodde ju hon skulle sova (å jag inte skulle få träffa henne)....sen satte vi oss i soffan för att kolla på film....å sen var energin borta, haha!! Har suttit cirka två timmar med uppsatsen, så imorron lär det bli betydligt mycke mera.

Jo, motade ut R i garaget för att dels få en lugn stund, men även dels för att han skulle hållas med det han tycker om...bara det att han kom in strax efter o nyckeln till garaget hade gått sönder. Å nyckeln till garageportarna hade ju nån av ungarna sönder i somras (eller om det var förra sommaren) så det gick inte att komma in där =( Å givetvis hade R hunnit dricka alkoholhaltig dryck, så det vara bara att agera chaufför så han fick fixa nyckeln...Jaja han hölls i garaget en stund iallafall.

Nu ska jag ta å krypa till sängs =) Känner mig seg idag
Go Natt allihopa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0