Bra & dåligt

Normalt brukar man börja med det bra, men jag tror jag gör tvärtom.
Tror det kommer bli en upplevelse att få färdigt uppsatsen. Vet att handledaren inte har så mycke skyldighet längre än till ordinarie seminare, men då min handledare lyst med sin frånvaro ganska mycke så utgick jag från att hon skulle göra sig tiden tills jag var färdig. Hon visade ju ändock ett brinnande intresse ett tag. Men nu har jag väntat en vecka på att höra av henne, å fick oxå ett svar igår. Hon är inte tillgänglig på flera veckor o hon har dåligt med tid. Jag kunde nå henne på mailen så skulle hon göra så gott hon kunde. Jaja, så nu sitter jag här igen....med en frånvarande handledare. Blir mitt arbete godkänt så är det iallafall inte hennes förtjänst....Så. då var det dåliga avklarat!!

Det positiva är att jag har inte så mycke träningsvärk. Trodde inte jag skulle komma ur sängen idag. När jag la mig igårkväll var kroppen slut, orkade inte röra armar å ben =) Men roligt var det å framför allt nyttigt att vara i vattnet - aqua-bike. Kanske inte riktigt min grej då det var mycke ben, men visst var hela kroppen med å arbetade med både mag- å armträning. Så om två veckor provar jag på vattengympa istället. De andra skulle dit nästa måndag, men då jobbar jag så det kan jag inte. Men helt klart behövs motion...så nu lär R tjata ännu mer på simningen som vi sagt att vi ska dra igång. R hade ju gjort upp med en kompis att simma, men nu kan inte kompisen på grund av jobb å flytt, så då blev jag stand-in...

Nu ska jag ta itu med dagen. Har haft en stund i tvättstugan, som de flesta mornar men nu är det dax för skolarbete. Det har jag att göra med hela dan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0