Yogan

Så har det varit ett pass ikväll, fast jag trodde inte jag skulle komma iväg då jag inte hade nån bil förrän halv sex. Hur som helst så undrar jag vad jag gjorde för jag har ont i musklerna lite här å där =( Hoppas det blir bättre efter en natts sömn....

Hann som vanligt inte det jag tänkt, men har fått hjälp med min resultatdel så jag helt plötsligt kanske kan få den godkänd. Vad enkelt det är när man hittar nån som vill engagera sig....Skickade ett mail halv elva igårkväll å fick svar halv fem idag...annat än min handledare det =( Jaja nu är det ju bara att skriva om alltihopa, men å andra sidan vet jag vad som ska skrivas...ska bara förstå det oxå, haha!!

Nu vill jag inget hellre än att krypa ner i sängen hos maken å bara mysa....samla kraft å energi =)
GO NATT!!


Kommentarer
lillasyster

hehe du töjde säkert ut muskler som inte blivit uttöjda på sådär... massa år:P typ det yoga är, men oj oj oj va smidig du kommer bli om ett tag! typ så smidig så du kan rulla ihop dig själv te en boll. kram

2010-02-25 @ 12:14:53
URL: http://poopie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0