Yoga

Så nu har jag provat yoga, å kan säga att det var en del att hålla ordning på med kropp å andning =) Men det reder sig säkert, bara på´t nästa vecka igen... Behöver absolut få in det här med katten-hunden-kobran, för där funkar inte andningen som den ska, men skam den som ger sig. Blev trött av yogan iallafall, så det här med pluggande igårkväll funkade inte alls. Men då vet jag det till nästa gång. Sov väldans gott inatt oxå, så det var mest positivt med yogan iallafall...

Så nu är det bara att bita i det sura äpplet å köra på med pluggandet (det som inte blev av igårkväll då), för ikväll är det jobb som gäller igen. Å så behöver jag kolla upp vad de andra ska äta i familjen för i helgen åt de mest korv å pizza så nåe annat borde kunna hittas.

A har friluftsdag idag, så det blir en dag på Gustavsvik för hans del, sen skulle han å några kompisar vara kvar så han skulle inte komma hem förrän efter 5 i eftermiddag. Utgår från att det är en trött kille då....å lagom blåslagen (som han brukar bli)...

Å jag ska ta tag i dagen å inte stta här...
Ha en bra dag allihopa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0