Växlande

Solen skiner å jag har gått en promenad med vovvarna. Vi försökte spåra en bit till, det tar sin tid över gärdet, men snart så är vi framme vid vägen på andra sidan =)

Humöret är väl inte på topp, men blir något bätre för att jag är arg å lessen?? Ne det är just det....så nu är det bara att kämpa på å så får jag hoppas att jag är så duktig så jag får igenom min uppsats utan handledning!! Tror det kommer bli svårt, men kan ju hända att jag har en vettig seminarieledare å en bra opponent. Får se seminariet som ett arbetsseminarie (eller ja det är det ju egentligen, men jag får se det på ett annat sätt) å hoppas att jag inte får mer att rätta till utan att jag klarar det på en vecka. Vore skönt att slippa det här nu.....

R är hemma idag oxå. Han skyller på huvudvärk, men han har inga problem med att sitta vid datorn hela tiden. Jaja han måste ju oxå få vara hemma o ur form mellan varven.....Nu ska jag ta lite kaffe med honom, sen är det PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA som gäller....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0