Vattengympa

Å så har man provat det då. Ja en upplevelse, helt ok men ack vad svårt det var att hålla sig flytande då =) Menmen kommer nog att känna det i magmusklerna sen tror jag. Många var det som deltog...Imorron ska det tydligen bli yoga. Tänkte smita undan men svårt när I byter dag, så det är bara att bli heeelt vilsen då på rörelser å andning =D

Nu är det åter in böckernas värld. Inte blitt nåe pluggande de senaste tre dagarna, ganska skönt att få ett ordentligt break men illa då det hopar sig å blir mycke att göra nu istället. Men ska hållas flitigt i veckan så kanske jag kan få en "ledig" fredag med maken. Han är jourledig å efter den här helgen så känner jag att vi behöver lite tid ihop...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0