Vad säger man

Så har jag skjutsat R till jobbet. Javisst lite lagom tokigt att gå upp mitt inatten, men det är en av nackdelarna av att bara ha en bil. Å som tur är, är det inte ofta det blir på det här viset å visst vore det skönt med två bilar (ganska ofta) men det är samtidigt en kostnadsfråga. Så nu är det så här iallafall....

Nu ska jag krypa till sängs, igen, för cirka tre timmars ytterligare sömn. Ronja o Ira har nog mest tyckt jag varit tokig som gått upp mitt i natten. Ira kan inte slappna av, men Ronja däremot hon gick o la sig igen. Trött tjej det där =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0