Tokig?

Kan säga att jag blev kallad för tokig igår när jag förklarade att jag gick upp med övriga familjen på morronen, utan egentligen behöva gå upp så tidigt. Men jag tycker om att äta frukost med A (eller R om det är lov), tycker om att komma igång på morronen =) Sen kan det vara jobbigt vissa mornar, men samtidigt så blir det en skillnad på vardag å helg. Ska jag ligga o dra mig varje morron jag har möjlighet så blir det ju ganska många gånger i veckan. Allt har sina för- o nackdelar o jag vill göra så här...så då får jag kallas tokig =)

Blev ingen yoga igår heller, sällskapet hade ont i huvudet o jag tyckte inte det var värt att riskera livet för med tanke på väglag o vädret. Men det återkommer ju nästa vecka så, tjaa vi får väl se om det blir nåe på tisdan då för onsdan var det jobb.

Nu äre dax att gå ut med vovvarna, de har precis ätit färdigt. Vad jag önskade att vi hade en termometer så det fick att få en uppfattning av hur kallt det är, INNAN man går ut.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0