Svikers =)

Hahahaha, ja vad ska man säga?! Försökt på alla sätt å vis att få min syster att vi ska börja träna, men har nu gett upp. Måste ju tolka det som att mitt sällskap inte dög när hon nu ska börja träna med nån annan.....=) Men på gym?! Vill jag styrketräna så räcker det vi har hemma gott å väl för mig....Men för min del gör det inget, har yoga o vattengympa varje vecka med sällskap så det enda jag saknar är nån som är sugen på spinning...fast jag vet egentligen inte om jag tycker om det då jag aldrig provat, men vill!! Fast speedo (tror jag det heter) har vi sagt att vi ska prova på =)

Å så ska ju jag å R komma iväg å simma....fast vi är inte snabba i starten =) Jag var peppad i höstas men då fick han ju inget göra å nu när vi väl hittar en kväll som passar, ja då är ju badhuset stängt för aktiviteter. Men skam den som ger sig, innan våren är här så har vi kommit igång!

Så lycka till nu syster, jobba på beach 2010 =D


Kommentarer
lillasyster

Men på spinning kommer jag ju kippa efter andan efter 2 min. Det var inget fel på sällskapet, bara val av aktivitet =P

2010-02-18 @ 19:02:32
URL: http://rebblan.blogg.se/
Marika

=) hihi... var nog jag som tog din partner! Kramis

2010-02-18 @ 20:45:27
URL: http://sweetlittlesheila.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0