Sol...

...å dagsmeja, finns hopp om våren =) Iallafall idag, imorron äre ingen som vet hur det är....
Roger har varit ganska däckad hela dan, inte mycke har han gjort. Somnade tydligen klockan 7 igår å sov till 9-tiden idag...då är han utmattad för han sover ju knappt 6 timmar per natt annars.....

Har varit lite lat på förmiddan, gick en sväng med vovvarna å sen tittade vi på film. Kändes skönt att bara vara lite....den tiden är det inte gott om. Men nu får jag lida för det i form av att ha mer att göra, om bara handledaren kunde höra av sig....så är ju arbetet i stort sett klart sen =)

Är väl dax att bege sig ut på en eftermiddagtur med vovvarna, men nu känns det ganska ok att gå ut när vädret är så här. Hoppas det är lika skönt som det ser ut att vara =) A verkar mest vara lat idag - men små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer - så mammahjärtat är lite oroat....Men vi har pratat om bowling (om vi har en bil) samt ska han på bio med mormor, då gör han lite åtminstone....

För övrigt tror jag R har smittat mig, känner mig inte helt ok i kroppen. Men med sån förkylning som han har så är det väl väntat =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0