Skotta, skotta, skotta!!

Nu har jag varit ute o skottat två gånger....massor varje gång. Vet inte om bilen kommer av gården ens för jag har hittills bara skottat fram den iprincip. Är glad för grannen som drog en sträng med traktorskopan så det inte blev såå mycke att skotta, men det är på tok för mycke ändå. Å när jag väl var färdig på ena sidan så hade det kommit (å blåst) massor med snö på andra sidan =(

Ingen delegering o ingen föreläsning har jag gett mig ut på, men måste snart åka o plocka upp R för läkarbesöket, attans!! Vill inte ut i detta väder, tur det inte är jobb idag som gäller. Så vi får se om det blir nån yoga, vädret kan ju faktiskt lätta även om det inte ser ut som det just nu när det bara vräker ner ännu mera snö =(

En dusch (igen) efter snöskottningen...tänk om jag förstod mig på snöslungan, vad enkelt det (kanske) hade varit då. Men med denna snömängd så finns det för R eller A att få undan sen oxå....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0