Paus

Tar en paus, innan dagen egentligen har börjat.

Gruppade igår på dan, för att sen ha seminarie. Kvällen bestod av jobb, där det blev lite utöver det vanliga....Kände mig ganska muck när kvällen kom. Kan säga att jag sov gott inatt =) Jobbar ikväll oxå, å ska plugga fram tills jag åker. Imorron har jag föreläsning hela eftermiddan å sen ska jag på yoga med I å det blir säkert bra. Tror jag kommer tycka det är jobbigt =) På torsdag har det blitt lite mindre att göra, men har föreläsning till 17.00 =( Eller ja egentligen är det ju ett studiebesök nu då... På fredag morron (klockan 8) har jag seminarie å sen jobb på kvällen samt helgen...

Inte den roligaste veckan för R, men så kan det vara. Det blir han som får sköta markservicen...hmmmm. Ja jo visst han klarar det, inte det....men undrar VAD han kommer göra. Mat förhoppningsvis för A ska ha kompis sovandes här hela helgen, men sen tror jag det blir mest garaget(?) eller nåe annat som intresserar honom. Eller i o för sig så kan han få ge sig ut på jour då han har det i helgen...

Nu ska jag ta en kopp te, sätta mig med en bok o se om jag hittar det jag söker =)
Ha en bra dag allihopa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0