Packad snö

Tänk vad snön blitt packad där man går. När jag går i spåren vi trampat upp på gärdet, så räcker snön bara över foten, men kommer man utanför....ja då sjunker man till knäna =) Å det skulle komma mera snö hörde jag. Hoppas inte det för det räcker absolut som det är!!

För övrigt har jag suttit hela dagen vid datorn. Började plugga strax efter 8 å så skulle jag bara göra det, å så det, å så det...sen insåg jag att vovvarna ville ut å pinka oxå. Hade inte ens tid att ta "lunchrast" utan åt min mat å skrev samtidigt. Jaja har mest läst o sånt som inte märks på papper. Sånt där tråkigt!! Men sen kommer allt på en gång istället =) Då man bara kan skriva, skriva, skriva....

Nu är det matlagning igen som gäller. Tycker nyss jag gjorde mat...men det är ju inte det. R kommer alldeles strax in. Satte honom på att hämta ved när han kom hem =) Nåe vettigt ska han allt göra, för jag fick ju fixa diskmaskinen då han inte "hunnit" (suttit vid datorn), hahaha!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0