På vift =)

Har en karl som tagit två vovvar å åkt till svärmor å sonen är hos sin pappa å skruvar traktor.... bara jag hemma, alla andra på vift =) Eller nu bidde det fel, Dollar är ju hemma med mig. Men efter en promenad i den höga snön imorse så sover han gott nu. Gubben orkar inte som förr så sova är hans starka sida just nu.

Själv sitter jag å pluggar. Känns bra idag...jobbade som en tok med skrivandet i torsdagskväll, det bara flöt på i fyra timmar oavbrutet - sånt gillar jag. Det går inte riktigt lika bra idag, men hittar en hel del matnyttigt att stoppa in lite här å där i texten =) Har ju hur mycke som helst att göra (skriva) egentligen....

Sen ska jag bege mig till syster å utfodra katten, å så komma ihåg att kika på filmerna. Ville ha en filmkväll med karln, men igår tittade vi faktiskt på tvn så då behövde vi inga filmer...
Ne om jag ska ta å göra lite vettigt igen då =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0