Orange pingvin

Om jag fick, skulle jag ta kort på R å lägga ut här o dela med mig. Jag har en orange pingvin till make =D Han har dragit på sig sin jobbaroverall, å som det mesta i kommunen är det lysande orange....i heldräkt. En syn för gudarna å jag bara garvade när han var klar. Men som han själv sa, "Jag skiter i hur jag ser ut bara jag slipper frysa när jag går med hundarna"...å jo visst det stämmer!! Själv sa jag att hundarna skulle vara hans - heeeeela helgen!!! Allt för att slippa gå ut när det är sån här snöstorm.....

För övrigt har jag min plats här, vid datorn som vanligt. Tog kväller igår vid halv tio....kände att jag inte hade nåe att ge då, så det fick bli en film o godis. Tentan består av tre frågor o ett fall, frågorna är max 4½ sidor o fallet max 5...två frågor är helt klara, den sista är skrivet ungefär hälften (oxå den svåraste frågan)...å sist fallet där jag hittills skrivit cirka 2½ sidor, men sen gäller det att få kvalitet på det oxå, hur nu det ska gå till. Men sitter idag å hoppas på bättre väder imorron så jag kan komma iväg till bibblan.

Håll er inne idag å mys med familjen å ge er bara ut på vägarna om ni absolut måste!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0