Ny dag, nya saker som måste göras!

Gjorde FB-test häromdagen som sa att jag var slutkörd å behövde ett viloår. Jag tror på det!! Jag som trodde det räckte med en semester, men jag känner att jag behöver ett viloår =) Jaja vi får ju se hur det blir med den saken, haha!!

För övrigt behöver timmarna fler dygn, så enkelt är det. Så det blir väl sömnen som får ta stryk, igen! Undrar hur jag lägger upp min tillvaro när det nästan jämt blir kaotiskt. Upplever inte att andra har det så extremt....eller har dom?! Så nu blir det till att plugga på natten, å göra allt annat på dan....eller hur nu upplägget kan bli.

För övrigt består livet av pluggande å jobbande. Eller ja just nu är det inte så extremt mycke jobb, men det ska pusslas in i allt det andra. Kursen jag läser ligger i farosonen...eller jag kanske bara tappat motivationen tillfälligt?? Hur som helst så kanske nästa delkurs är intressantare, för den här tyckte jag mest var skit rent ut sagt! Men nästa handlar om Barn och unga i socioemotionella svårigheter så den kan ju bli mera intressant. Vet att det handlar om skolan, specialpedagogik, men när man inte vet inom vilket område jobbet blir inom sen så kändes den första delkursen...ja lite onyttig =)

Nu är det dax för hundarna att få sin sväng, sen är det åter ner i böckernas värld som gäller. Sen hoppas jag på att få en fungerande bil idag, har mååånga ärenden att göra (särskilt till universitetsbibblan)....
Ha en bra dag allihopa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0