Närmare fredag

Japp, nu äre bara en dag kvar =) Sagt att vi ska ta sovmorron å bara mysa imorron, så vem tror ni komemr vara klarvaken klockan 6?? Jo jag förståss....R kommer säkert vara ganska dö efter den här veckan.

Dax för frukost o vovvesväng, sen beger jag mig på dagens bravader. Skolan samt handling tänkte jag fixa, sen får jag kaffegäst på eftermiddan å ikväll är det grattning av familjens tjej som fyllt 20 år =)

Jo å så ska jag hinna plugga lite oxå - givetvis, som vanligt!!!
Men känner mig pigg idag, nåe positivt =)
Ha en underbar dag!!


Kommentarer
lillasyster

Larsi ska på konferans serru =P Vuxna grejer

2010-02-11 @ 08:19:21
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0