Motion

Behöver inte åka iväg på nåe motionspass, räcker med att gå ut =) Först tog vi oss en sväng som vanligt på morronen, å det fanns inte ens tendens till spår idag. Så jag är glad att jag gick där som nummer 4....de fyrbenta turades om att gå först. Nästan upp till knäna var det på mig, så tjejerna tyckte det var jobbigast att gå då det var till manken ungefär på dem. Tur Dollar gärna gick först för han är iallafall större =) Så det var benen som tränades av att gå, å förvisso resten av kroppen oxå....Sen kom vi hem å då var det bara till att skotta. Trots att R gjorde det igårkväll...så då fick armar o rygg träning. Så nu behöver jag ju inte träna =D Heeelt muck i kroppen blev jag av detta å då har det bara blitt en promenad på dryga halvtimmen å snöskottning på ca 1½ timme, motion helt gratis!!!

Nu ska jag ta igen mig lite, sen är det på pluggandet igen. Å så en del städning ska jag fixa då helgen består av jobb å som det ser ut nu så lär R oxå få jobba....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0