Mja...

Dagen slut å jag likaså...nu är det snart dax för sängen...med världens bästa make =)
Vi har hunnit fixa å greja med saker å ting...sånt som släpat. Åh vad jag älskar makens jourlediga fredagar. Blir så lååång helg på nåe vis =D Känts som lörda hela dan, å så vet jag att det bara är freda.

Hela kvällen har bestått av tv, film å mys...å så godis å dryck =) Men, ja dom andra jobbade ju på beach 2018 (eller nåe sånt) så det är väl det jag oxå gör så det här med godis är ingen fara, trots träning =) Ne kände att vi behövde den här kvällen, det har varit på tok för mycke å vi har haft det kaotiskt en tid...eller vi har väl nästan alltid haft det kaotiskt, eller alltså inte dåligt kaotiskt i relationen...bara sååå mycke runt omkring, å då gäller det att ha en stark relation. Å då underlättar det att få tid ihop...ne nu bidde det djupt. Hahaha, tror det är dax för sängen =)

Önskar alla en GO NATT!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0