Lördagsnöje

Hart pluggat i stort sett hela dan, å vad har det egentligen spelat för roll när det ändå bara har snöat?? Drivor har vi på gården, på minst en meter....Å det bara väller ner, mer å mer å mer. BLÄÄÄÄ!!! Undrar verkligen vad som har hänt med vårt väder, fast om det blir sån här vinter borde vi inte få en kanon, kanonsommar då? Lika varm å säsongsrätt som vintern varit??

Skulle haft gäster ikväll, men de kom inte iväg...å lika bra var det för R har blitt inringd för jobb. Beger sig ut på gatorna klockan 3 inatt =( Usch vad jag hatar jouren ibland....men bra att de kallar in allt folk för de stackarna som har jour nu blir ju alldeles slutkörda av att fixa det här själva. Å samtidigt behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag bara pluggar, A lanar å R jobbar så jag är helt ensammen hemma. Nackdel, å då snackar vi STOR nackdel är att hundarna föll på mitt ansvar, redan ikväll dessutom!! Så det är bara att bege sig ut i stormen =(

Tentan går mot sitt slut, tror jag ror detta ihamn utan större stress. Men det är måååånga timmar bakom arbetet med så nu hopaps jag verkligen att det blir G. Det är meningen att det ska vara en veckas heltidsstudier, vilket ska motsvara 40 timmar. I sig inget konstigt, men denna gång var det inte 7 dar vi hade på oss utan knappt 6...dessutom har jag redan spräckt de 40 timmarna det gällde. Bara att hålla tummarna sen då.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0