Klass 2 varning??

Jo jag är tydligen vaken, men vad händer?!?! Hur sjutton kan det komma såååå mycke snö när vi redan har massor? Kändes som de där 20-30 cm de utlovat räckte....å nu säger de att det kommer komma först 20-30 cm till, på det som redan kommit idag (10-15 cm??) å sen ytterligare små (?!) mängder, 5-10 cm....Å vi som redan hade mycke, mycke snö =( Det får jag till MASSOR AV SNÖ!!!! Vill inte, vill inte, vill inte....våren var tog du vägen???????

Å jag som hoppades på att åka till bibblan imorron för att jag tyckte vädret var skit idag, hmm skulle nog åkt idag iallafall. Nu snöar det ju inte ens.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0