Känns okej

Trots en stressig dag, lång dessutom å med en tenta som känns tvärfel så känner jag mig ganska okej =) Undra vad det kan bero på??? Gått en sväng med vovvarna då R ligger tvärdäckad å sover. Antar han är hemma o är sjuk imorron, men har inte hunit prata med honom...

Äntligen kan jag se ett ljus i tunneln som varit ofantligt lång. Hoppas bara det fortsätter i rätt riktning =) Måånga motgånger, många hinder - ja visst!! Men kanske kan ta dem lite lättare....Nu är det sluttampen på uppsatsen jag ska ta tag i...önskade bara att min handledare hörde av sig. Att jag inte blir förvånad...säger inte det en hel del?!?!

Nepp, ta å tala lite med sonen som har en nattgäst...å så ta å krypa till sängs, till en snarkande make <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0