Kan undra

Begav mig iväg för delegering, väntade utanför sköterskans rum en stund, för att sen få konstaterat att hon är sjuk. Kunde ingen ha informerat om det?! Kan undra om inte chefen kan se vad personalen ska göra o sen kunna avboka det i en sån här situation?? Inte det roligaste att åka totalt 5 mil helt i onödan, särskilt inte när jag ska dit senare för jobb. Så nu är jag hemma igen, utan delegering. Ställer till en del bekymmer inför helgen, men får fjäska för den jag jobbar med =) Så istället för att få delegering så hoppades jag på en fika, men ingen var inne...jaja nu är jag hemma igen o ska städa istället.

Kommer hem vid halv tio ikväll o då sover nog R. Han skulle börja klockan 3 imorronbitti oxå...försa när vi ska umgås?? Han lär ju vara ganska död imorronkväll oxå, fast är det så här kallt så kommer det (förhoppningsvis) ingen snö så det kanske han inte behöver jobba nåe mer i helgen...







Kommentarer
Inger med flock

Stackare....o ingen fika blev det heller, typiskt att vi bara jobbar o jobbar!

2010-02-06 @ 19:15:04
URL: http://olsen.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0