Jour

Så är det!! R har jour en vecka framåt nu....å det startade på en gång. Han är iväg å fixar nån traktor, för det var inte plogning som gällde nu inte. Ne det kommer inatt - klockan 3 börjar han. Blir en låång dag för honom imorron så jag hoppas han får sluta ordinarie tid så det inte är plogning av snö efter arbetstid oxå.

jag jobbar o A ska ha kompis här hela helgen så det är skönt, men det blir synd om R att få så mycke jobb. Jag som trodde kaoset skulle ge sig nästa vecka då jag inte jobbar så mycke, men då kanske R ska jobba massor istället så då blir det ingen lugn stund iallafall (då får ju jag fixa allt här hemma)...menmen det märks.

"Lagar" mat...ja på annat sätt kan jag inte beskriva det. Tog fram matlådor ur frysen...ingen idé att laga mat på ordentligt vis då A äter hos kompis o R har jag ingen aning om när han kommer hem.

Har inte pluggat så där väldans idag, mer städning men det behövdes =) Ska läsa lite,sen tar jag kväller.
Go Natt allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0