Insnöad!!!!

Nu undrar jag vad som har hänt med vädret. Nog för att de flesta har klagat över snöfattiga vintrar, men för den skull så behöver ju inte flera års kvot komma samma vinter!!! Å denna kyla, blåst å skitväder i övrigt...

Ska på delegering strax, men hoppas innerligt att jag får ut bilen =( Har varit ute o skottat o på sina ställen (med blåstens hjälp) är det upp till knäna, å förvisso är det ställen där det knappt är nåe (men ytterst få). Sen skulle jag behöva ta mig till stan för en föreläsning om ADHD. Kan allt bli intressant å jag som trodde jag varit på den...men äsch jag vet inte. Sen ska R till sin doktor kom vi på igårkväll så jag kan inte stanna hela föreläsningen, så jag vet inte om jag ens tar mig dit - med tanke på detta väder!!! Tycker inte det är värt att riskera livet för en föreläsning. R:s läkartid måste vi ta då det kostar pengar att avboka sent å det är dyrt som det är ändå =(

Ne skotta fram en bil o se om jag kommer av gården!!
Kör försiktigt alla som måste ut på vägarna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0