Igenskottad

Vi har trampat upp en stig ut på ett gärde, som sen delar sig i olika spår som vi tar med vovvarna. Imorse var det inga problem, men nu på eftermiddan har de plogat igen "huvudspåret" =( Förstår att de gör så för att få bort snön, men för mig ställde det till bekymmer för jag tänker inge bestiga ett berg för att göra ett nytt spår på samma ställe. Gissar nu att snöhögen som ligger där är 3-4 meter hög....så jag fick hitta mig en väg runt. Usch, blev mycke jobbigare å vovvarna mest tittade å undrade vart vi skulle gå... Vill ha VÅR!!!

Pluggat en del, men inte det jag tänkt. Så nu tar jag tag i sånt där annat jag tänkt, så blir det pluggande ikväll istället. Dammsuga golv är en bättre syssla på dagtid o läsa på kvällen. Antar R kommer vara ganska trött ikväll efter sitt arbetspass 3-16. Utgår från att han kommer sova när jag kommer hem från yogan ikväll...trist!! Men då kanske jag får sätta mig med pluggandet å fixa, så kan jag göra sånt som väsnas å låter nu =)

Mååånga dar vi knappt setts nu - förra veckan jobbade jag kväll måndag-tisdag, sen på onsdan fick vi i o för sig umgås lite, på torsdan jobbade R till 20-tiden hem å sov för att börja kl 3 på fredan. På fredan jobbade jag kväll, samt heeela lördan å söndan å var helt muck när jag kom hem söndag kväll. Igår hade jag hoppats på en stund ihop, men när R kom hem fick han främmande å sen gick han å la sig för att orka dagens arbetspass....å idag lär han sova när jag kommer hem från yogan (som sagt), imorron jobbar jag kväll å på torsdag ska vi gratta dotra.

Så jag hoppas på att vi är friska å krya på fredag å att R inte planerar in nåe annat, för lite tid ihop behöver vi ha =) Å sen har vi förhoppningsvis helgen, men det kan ju varat revligt att orka vara lite social oxå...för just nu känns det som "vad är det?!"

Tid, motivation, energi å lust är en bristvara just nu, en STOR bristvara....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0