Helt förvirrad!!

Ja det måste jag vara för jag trodde vi bodde i Sverige, å inte ens i Norrland!! Men när jag tittar ut genom fönstret så undrar jag....hmmmmm, eller så kanske jag fortfarande sover =)

Hur kan det snöa så mycke?! Skottat gården, men då vi inte har nån bil så har jag ju inte problemet av att försöka få den av gården. Men det var mycke snö, särskilt på många ställen där det var drivor efter blåsten. Hela min benlängd mätte jag på flertalet ställen =( Morronsvängen var jobbig, fanns inga spår kvar o trots att jag skickade hundarna före - ihop om att de skulle fixa fram ett vettigt spår - så fick jag fixa det själv. Fick försöka chansa på vart det andra, gamla spåret gick för där är snön packad o snön räckte "bara" till knäna....hamnade jag utanför det gamla spåret var snömängden minst hela min benlängd...Hundarna, ja de sprang åt tre olika håll o tjejerna försvann under snön. Det var mycke till o med för Dollar, som tappert kämpade sig att åtminstone hålla huvudet över snömängden =) Vikken syn det var, haha!!

Planerat att åka till skolan o plugga, glömde bort seminariet idag......men med det här vädret?!?! Skippar nog bägge två o hoppas på bättre väder imorron så får jag ta mig en tur till bibblan då, så kanske R får bli lite glad oxå för han har tjatat om att få åka o kolla på en kompis nylackade bil (vilket för mig är heelt ointressant!!), men han vill ju inte åka särskilt för det utan bara om vi är i stan...å med mitt intresse då så har det hittills bara blitt tjat om det =D

A har ju sportlov nu, eller ja från i eftermiddag. Gissa om han haft nedräkning =) Sa att han skulle sova mest, inget lan utan bara ta det lugnt....jojo, imorse kom frågan "får jag lana imorron?". Förstod det, mamma känner sin lille kille (som är iaf 10 cm längre än mig) =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0