Helgjobb

Nu har hela helgen gått o jag har inte skrivit en rad här. Har inte orkat å har inte prioriterat....
Lördag morron var det bara att traska upp halv tre för att skjutsa R till jobbet, hem å lägga sig för att själv börja arbeta några timmar senare. En lagom kaotisk dag på jobbet gjorde att när jag slutade på kvällen var jag ganska muck. R hade hämtat bilen under dagen så han hämtade mig på kvällen, men däckade ganska snabbt när vi kom hem. Igår morse behövde jag inte gå upp tidigt, men var ganska trött ändå. En lugn dag på jobbet ända till de sista timmarna gjorde att jag bara kände för sängen när jag kom hem =(

Idag har jag tagit mig lite sovmorron. Eller ja, jag var ju uppe med A men gick till sängs igen när han åkte. Nu har jag masat mig upp, men hade nog inte gjort det om jag inte hade träff med kastrullhäxorna I & T om dryga timmen. Inte så sugen just nu, men när jag väl kommer igång så blir det bra. Trött, trött, trött just nu...

För övrigt blir det pluggande av idag. Blev inte så mycke lugn som jag trodde på jobbet så jag hann inte det jag planerat. Men det finns ju kvar idag så denna dag oxå är räddad =P

Ha en bra dag allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0