Har insett

Efter den här tenta-perioden behöver jag väl pånyo lite massage. Onsdan satt jag nästan hela dan, räknade jag ut att jag satt å pluggade totalt 14 timmar igår, å idag verkar det inte bli så mycke bättre =( Har dock känslan av att ha tentan under kontroll ännu, dock väldigt bekymrad över att jag inte har tillgång till en del böcker...å i slutänden har jag nog tappat all kontroll...=(

Men efter detta sittande så känner jag ryggen, vet inte hur jag ska sitta längre å jag vet att jag inte har anpassat sittplats för studier. Men att sitta på bibblan som igår var ju ännu värre för rygg å nacke, hårt stelt o fel höjd....Jaja bäst att återgå, ska jag ändå sitta är det bättre att göra det jag måste i första hand =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0