Full fart, ständigt!!

Känner mig helt muck, men det är bara att bita ihop. Är jag full av diciplin kan detta vara över om en vecka....Å på det ska jag jobba, en hel del desstutom...men skulle egentligen bara behöva vara hemma o stänga dörrar o inget annat göra, men det funkar inte det heller. Får hoppas på en lugn helg....

Kunde inte sova inatt så mellan ett o halv fyra satt jag å skrev. Tyckte jag lika gärna kunde göra det som att ligga o bara försöka somna om. När jag varit vaken en halvtimme gick jag upp, satte mig o skrev tils jag var trött, gick o la mig o sen var R snäll o sa att jag skulle gå ut med hundarna när jag ändå var vaken när han åkte...så kunde jag sova hela förmiddan med gott samvete. Men inte jag då, klockan 8 var jag uppe igen =) Gissar jag kommer var trött ikväll, men det gör inget. Då kanske jag sover gott inatt istället.

Nu när vi har en bil igen så måste jag hämta några böcker på universitetet. Å ska jag ändå ut å köra så kan jag lika gärna handla oxå....så nu ska R hämtas så får han följa med. Han har ju jobbat idag å kan gott få slita lite till....A ska på bio med mormor, blir bra!! Han kan gott göra lite roligt....är mycke hemmasittande vid datorn just nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0