Byta???

Inte det felet heller på bilen, så jag står fortfarande utan bil!! Det här funkar inte för jag måste verkligen plugga nu så jag blir godkänd. Känner stressen å pressen....å till råga på allt så visar det sig att omtentan ska vara inne på måndag å inte tisdag som det borde vara. Jösses, en hel dag kortare!! Å det är mycket när det så mycke som ska skrivas, sökas...å framför allt förhoppningsvis bli rätt. Har suttit nu o skrivit å allt jag vill ha med är drygt 2 ½sida, men det får bara lämnas in 1½ max...."bara" att korta ner med andra ord - å just det där bara är ju såååå enkelt (eller faktiskt ****svårt!!!)....

Åh vad jag önskar vi köpt den där andra bilen som det var sagt i höstas....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0