Bläää!!

Är trött på min tenta, såå innerligt trött på den!! "Bara" det där sista, vilket "bara" varit de senaste timmarna.... Men vad gör det?? Bara det blir ett G på det så känns det värt det, men blir det ytterligare ett U..ja då känns det bortkastat. Satt ju sist oxå å slet, lååångt in på natten men vad hjälpte det?! Kan inte komma på nåe mer, men jag saknar ca 150 ord....kan dom inte bara hoppa fram??

Har suttit här mest hela dan. Promenerat hundar o skottat snö oxå...R kom hem vid 7, gissa om han var trött. Jobbat 15 timmar, på en ledig dag, då ska man vara trött. Han kom hem, jag motade ut honom för att fixa bilen (jobbar ju imorron) å sen skottade han snö så jag skulle komma ut oxå =) Älskar den karl!! Inte ett gnäll, inte nånting...bara kämpade på. Sen kom han in, inte ens nåe kvällsmat frågade han efter, bara honungsvatten då han dessutom är tvärförkyld. Sen somnade han...vikke liv!! Han har bara jobbat å sovit det här dygnet...å om han åtminstone var ledig efter det här, men nu är det vanlig arbetsvecka som gäller =( Jaja, vem hade räknat med en sån här vinter. Försa när våren kommer....har det startat i maj tror ni?? Sommar...ja det kanske vi får i september....

Ne jag ska väl ta tag i mitt "bara"....sen måste jag fixa rättstavning å en utskrift, vilket oxå blitt problem med då den stationära datorn tydligen lagt av. Äre inte det ena så är det det andra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0