Bil, problem, plugg...

Bilen funkar fortfarande inte...nu var det nåe motstånd(?) som kunde vara sönder, så det har R fixat å kommer hem med idag. Hoppas verkligen bilen funkar sen!!

Igår var det plugg hemma som gällde då jag ingen bil hade, å på kvällen (när jag sett fram emot att komma iväg på yogan) var mamma o I räddande änglar o fixade så jag kom både dit å hem - TACK SÅ MYCKE!!! Kändes skönt att komma iväg, men R var inte så glad...eller ja alltså kanske inte åt att jag var på yoga, men jag jagade livet ut honom innan med att skruva bil mitt i maten =) Ansåg att det som antas vara sönder behövde beställas innan affärer stänger å då bidde det mitt i maten....Nu är det bara att hoppas det är det å inget annat. Eller vad ska jag tro med våran tur???

Lånade bil i dag oxå. Det är bra med ex, exets fru, makens ex å så vidare...hahaha!!! Ja ni som vet, ni vet å ni andra...ja fråga om det är nåe oklart =D TACK SÅ MYCKE NI OXÅ!! Hur som helst så har jag suttit på universitetets bibbla idag, tills jag kände att huvudet inte tog in det jag läste. Trodde det skulle gå lite fortare så jag hade inte med nåe att äta, inge vatten, helt enkelt ingenting. Funkar bilen ska jag dit imorron förmidda oxå, å då ska jag ha med nåt att stoppa i mig....

När jag kom hem, var det bara att ta med sig vovvarna o åka å lämna bilen. Sen tog jag en sväng med vovvarna när jag gick tillbaka. Så nu sitter jag här igen å det är bara att dyka ner i böckernas värld igen =(


Kommentarer
lillasyster

Ett motstånd? Hmm lät knepigt.

2010-02-18 @ 19:00:20
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0