AVSAGT MIG!!!!!

Nu är jag förbannad, nå så OTROLIGT JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!!! Väntat en vecka på min handledare, på fredag är sista anmälningsdag till seminariet......å vad får jag för svar idag?!?!?! ÅKER BORT!!!! Varför är jag inte förvånad, varför reagerar jag ens??? Jo för att naiva jag trodde att jag fått en bra handledare, för de gånger hon engagerat sig har hon varit kanon, å då menar jag oxå superkanon.....men hur många jävla gånger har det varit?!?!

Så nu har jag skrivit en mail....ett lååångt mail om vad jag tycker!! Kanske inte den bästa lösningen men människofan är ju inte ens i landet så jag kan inte ringa!! Sagt att jag lika gärna kan skriva själv, hur nu det ska gå då jag inte fått ihop resultatet enligt vad som är rätt enligt henne......

Så är det nån som känner att den har tid å lust med att skriva eller har andra tips å idéer så tages de gärna emot....Just nu är jag bara så förbannat jävla arg, besviken, lessen o skitsur!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0