Vardag igen...

Tillbaka efter ett par underbart härliga dagar med många tokigheter å skratt. Ett tillfälle att få ladda batterierna, vilket familjen behövde. Tyvärr var inte vädret det bästa men det kunde helt klart ha varit sämre. Vi var på stranden tre dar iallafall, men vattnet var sååå kallt så jag gick inte i mer än med fötterna. Den enda av oss som badade var R, men det var nog mest principsak än skönt!! Jo å så vovvarna, Ronja ville vara i mest hela tiden så det var synd att det inte var varmare vatten....

Hade varit skönt med lite mer ledighet menmen, kanske nästa år att jag har ett jobb så jag oxå får semester. Nu har det varit jobb idag igen, fast jag har inte slitit särskilt mycke utan det har varit ganska tråkigt. Fast det var inte lätt att gå upp imorse när R låg kvar o jag allra helst hade legat kvar. Men jobbar nu tisdag å onsdag dag, sen får vi mysa på torsdag morron då det är kvällsarbete som gäller den dan, sen är jag ledig fredag-lördag-söndag, UNDERBART!!!!

Ska se om jag kan få in nåt av korten jag tog så ni får se, men det beror på om jag orkar fixa in dem i datorn det vill säga...Nu ska jag mysa med maken som varit duktig o snickrat idag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0