Tränat

Har haft ett träningspass på klubben med Inger å flocken - härligt att få instruktioner av nån som kan det här kanonbra, själv är man ju bara en simpel amatör =) Upplever att Ronja tycker det är roligt att springa o även om jag vet att det är mycke träning innan hon är nån stjärna så måste jag säga att hon ändå är på go väg. Ira däremot, ja hon flyttade hit som 2-åring o jag skulle vilja veta vad som hänt innan då hon är så reserverad mot andra hundar. Ibland funkar det bra, men oftast blir hon osäker...Den farten hon hade igår såg jag inte skymten av idag, men vi var ju inte själva heller på plan. Jaja får fortsätta träna med honne, både socialt o på agilitybanan, så kanske det blir bra sen...

Eftermiddan får bestå av målande o till kvällen ville R att vi åkte på speedway om vädret tillåter. Fast egentligen känner jag mig mest färdig för att bara slöa i soffan eller nåe liknande...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0