Tiden...

...eller tidsbristen?! Dagarna de bara susar iväg o nu har skolan dragit igång o jag som tycker att det nyss bidde sommarlov. A är redan inne på sitt sista år i grundskolan, ujujuj....själv tycker jag inte det var länge sen det var hans första skolstart =) Jaja det är bara att gilla läget!!

Redan kväller o jag har hunnit jobba, handla men inte ens ätit o det känns som det är dax att sova redan men nåe vettig får jag försöka hinna med innan det är dax för det....men får nog göra dygnen lite längre genom att sova lite mindre så man hinner med nåe...

Men nästa vecka, när både R o A slutat sin ledighet - DÅ FÅR JAG VARA LEDIG!!! Hmm, lite tråkigt... Fast å andra sidan kan jag ju engagera mig i vovvarna o kanske hinna med agilitybanan, till o med flera gånger samma vecka, haha =)

Ne maten står i ugnen, men vart sjutton tog maken vägen?! Som vanligt i vårt hus då...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0