Skara sommarland

Hade en underbar dag på Skara sommarlandigår  med två av killarna å deras flickvänner. Vi hann med det mesta o vad jag vet så missade vi bara en karusell på slutet då de hade stängt den för dagen, fast vi hade åkte den tidigare när vi precis kom dit. Dagen blev lång då vi åkte o hämtade A:s flickvän före 8 på morronen o inte lämnade henne förrän efter 8 på kvällen. Upplevde att alla tyckte dagen var ok o det känns bra. Vädret var inte så bra som man kunde önskat, men det var helt klart tillräckligt att vara iväg på jippo i, mulen himmel o varmt...

Min fot, ja vad ska man säga om den? Fortfarande svullen men ack så mycke bättre numera. Allergitabletter o receptbelagd kortisonsalva var det som behövdes. Är tydligen allergisk mot getingstick, fast inte allvarligt så det är fara med andningen osv...Foten var så svullen på lördan att det gjorde ont hela tiden o jag är glad för att folket kom hit o jag slapp gå så mycke. R fick vara min passupp med mat o allt sånt. Under kvällen ändrade foten färg o blev aningens blå-röd så det var väl då vi tyckte att det behövdes göra nåe mer än det jag gjort tidigare. Den värsta svullnaden gav sig ganska snabbt o nu kliar det istället så jag blir galen...

Har en ledig dag idag oxå, så mysigt!! Tänk att få lite tid för allt annat, det är inget jag fick bli bortskämd av under våren. Har inga planer, men dagen kommer ändå ta slut o jag har inte hunnit så mycke som tänkt gissar jag. Städa o tvättstugan är väl det viktigaste idag o vädret är passande för innesysslor oxå, fast jag tror det är ganska varmt trots den mulna himlen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0