Regn o rusk

Vi hann med en morronpromenad med vovvarna innan regnet kom, eller ja det började dugga när vi var nästan hemma. Känns skönt att få en förmidda hemma, men man hinner inte så mycke som önskat innan det är dax att fara till jobbet. Vädret får mig att längta tillbaka till Öland å det trevliga sällskapet....



Satt å läste kommentarer i bloggar, undras hur det kommer sig att vissa får så många å andra inte. Vet att när jag började blogga så tyckte jag det kvittade o på sitt vis så gör det det oxå...men ibland vore det skönt att få nån kommentar på det som skrivits, men kritik tycker jag inte riktigt passar sig...

Jaja hur som helst så håller jag på att lirka med R om att ha fredagsmys på brukshundsklubben under hösten. Får se vad han säger i slutänden =) Just nu lekar han med en ettrig Ronja...

Min fot känns nästan helt ok nu, vilket känns kanon!! Itisdags var första dan som jag kunde gå utan problem o igår var första dan som det inte kliade så jag trodde jag skulle bli galen. Tyvärr visar inte bilden riktigt hur illa det var o sen hade jag redan börjat få svullnaden att ge sig när den togs......



Ne ska väl försöka uträtta nåe innan avfärd, men egentligen vill jag bara ha en latardag i soffan...


Kommentarer
lillasyster

haha korv!

2010-08-19 @ 12:58:16
URL: http://rebblan.blogg.se/
mini lillasyster

hahahaha tjockis fot!

2010-08-19 @ 21:05:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0